30/10/2012

İlk Kur Bitti

Günlerdir yazamadım ama diyetim aşağı yukarı aynı devam etti, hatta hafta sonu yine biraz şaştı ama durumu kurtardık sanırım. Bu sabah tartıldığımda tartıda 70'i gördüm, klasik tartı olduğu için çok az çizginin sağ tarafındaydı ama olsun :) Belki 100-200 gr fazladır. Bu hafta pek spor yapamadım onun da etkisi var tabi.

Şimdi diyet listemde bir değişiklik yapmalıyım zira vücudum alıştı. Bu sürede midemin biraz daha küçüldüğünü hissediyorum ama ufak bir şaşırtmaca yapmalı. Yediklerim belli bir düzende değil zaten fakat ara öğünleri değiştirerek, saatlerle oynayarak falan yapacağım bu değişimi. Mesela kalkınca önce birşey atıştırmalıyım sonra yarım saat sonra falan kahvaltı etmeliyim. Ya da belki kocaman bir bardak limonlu su içmeliyim.

Yine beslenme düzenim aynı kalacak, yani evde ne pişerse onu yiyeceğim. Fazla abartmayacağım. Bu üç haftalık dönemde adet dönemime denk gelmeyeceği için (henüz bitti) tatlı daha az tüketebilirim.

Bu seferki hedefimi 2 kg koyacağım. Umarım daha fazla olur ama bu kilolar artık yıllar öncesinden kalan kilolar olduğu için (70 kg da hamile kalmıştım ve tüm hamilelik kiloları gitti, şu an ondan önceki kiloları vermeye çalışıyorum) daha zor gidebilir.

İkinci kur diyet listemi, Diyet Listelerim sayfasına ekleyeceğim.

No comments:

Post a Comment