11/10/2012

3. Gün, Sütüm Geri Geldi

Önceki gün sütümün azaldığından bahsetmiştim ama bunun diyetten mi yoksa zaman zaman azalıyordu onlardan biri mi olduğunu anlamam gerekiyordu. Diyette yediğim şeyler az değil sonuçta sütü çok etkilemeyeceğini tahmin ediyordum. Ancak önceki günlerde daha az su içmiştim (dün yeniden çoğalttım) ve kızım daha düzensiz emmişti bundan olabilir azalma.

Öyle şakır şakır sütlerim olmadı hiç ama geceleri özellikle çok doluyordu. Gündüz daha sık emdiğinden o kadar dolmuyor ama gece iki kere emiyor ve oldukça dolu oluyor. Önceki gece o da olmamıştı bu yüzden paniklemiştim. Bu durumda bol su ve zengin beslenme ile diyete devam edeceğim.

Dünkü yazıma banyosuyunun verdiği bir site linki de işime yarıyacak gibi görünüyor.  http://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/ Çoğunu inceledim biraz daha kaldı.

Dün neler yedim

Sabah: bir kase nesquikli sütle yulaf

Öğlen: Dünden kalan tavuk ve 1 tabak taze fasülye, yanına 1 domates, birkaç dilim salatalık ve 3 minik turptan oluşan çabuk salata, yarım dilim ekmek. Ha bir de kızımın içmediği 3 kaşık kadar çorbası :)

Akşamüstü: 1 bardak domates suyu, biraz üzüm.

Akşam: 1 tabak çorba, 1 adet biber dolması, 1 dilim ekmek, soya fasülyesinden salata. (Akşam için et yoktu, biber dolmasında az kıyma olduğu için soya fasülyesi ile protein sağlamaya çalıştım)

Yatmadan önce : 1 fincan kafeinsiz kahve (az şekerli-şekersiz içemiyorum)

Gece emzirmeden sonra: Birkaç kuru kayısı ve badem.

Günün aktivitesi: Ev işlerinden başka kızımla yürüyüşe çıktık, 1,5 saatlik uzun bir yürüyüştü neredeyse yarısında tempolu yürüdüm. Akşaüstü 10 dak. kucakta bebeyle dans


soldaki benim sade kahve, sağdaki Cem'in sütlü kahve :)

Soya Fasülyesi Piyazı - Salatası


Türkiye'de de vardır muhakkak, kuru fasülye gibi soya fasülyesi satılıyor burda. Tüm bakliyatları olduğu gibi onu da düdüklü tencerede haşlayıp buz dolabı poşetleri ile dondurucuya koyuyorum. Soya fasülyesini ise yemek yapmak yerine daha çok salata için kullanıyorum. Ufak paketler hazırladım. Salata yapacağım zaman birini çıkarıp sıcak suda bekletiyorum, diğer malzemeleri ekliyorum ve şip şak besleyici bir salata oluyor. Bu salatada taze soğan yerine pırasa, göbek ve domates var.


6 comments:

  1. ohh sevindim sütün geri geldiğine.
    sitede çok faydalı bilgiler var değil mi?
    hmm soya fasulyesini dondurucuya atmak da pratik bir fikir. salataya katıp dediğin gibi protein ihtiyacı karşılanır.
    ben de yapayım.
    ne güzel yürümüşsün. ben bir türlü atamıyorum kendimi dışarı. bir atsam 3 saat de yürürüm ama.
    bir de oturduğumuz yeri görsen. çok ayıplarsın beni. yürümek için mükemmel bir yer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ben de yürürüm uzun süre ama bebeden fırsat olmuyor en fazla 2 saat yok acıkıyor yok uykusu geliyor zaten evden çıkmak yarım saat alıyor, Alis daha büyük çık gez bol bol havalar güzelken

      Delete
  2. oo kolay gelsin ben onları yersem herhalde fil gibi olurum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sende o bebi varken olmazsın ablacım ye korkma

      Delete
  3. merhabalar,bende pazartesi diyete başladım hatta birde böyle bir blog yazsam diye düşünmüştüm.siz hayata geçirmişsiniz.ben pazartesi 69.4 ilebaşlamıştım.şimdi 68.7 yim.Her cuma tartılıyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ne güzel gazan mübarek olsun :) yaz tabi takip ederiz birbirimizi

      Delete