10/10/2012

Ne Başlık Yazıcam Yaa Her Gün Böyle, 2. gün olsun bari

Önceki gün o kadar çok yememe rağmen yine de acıktım, midem guruldadı resmen. Demekki daha önceden daha kalorili yiyormuşum. Yalnız sütüm azaldı sanki ama bu diyetten mi bizim kızdan mı emin değilim. Sık emince hemen boşaltıyor sütleri ve dolmasına vakit kalmıyor. Birkaç gün, pompa ve süt yapan şeyleri diyete ekleyerek deneyeceğim bakalım farkedecek mi.

Sabah: 1 kase müsli

Öğlen: Malesef et pişirmeye fırsatım olmadı, 1 tabak taze fasulye, 1 kase yoğurt, 1 dilim ekmek

Ara: 250 gr kadar kayısılı yoğurt (süt yapsın diye)

Akşam 7 gibi: Akşam yemeği çok geçe kaldı dışarı çıkınca, o yüzden arada bir kruvasan yemek zorunda kaldım

Akşam 9 da: 1 tabak çorba, 2 parça tavuk, taze fasulye ve biraz bulgur pilavı, ekmek yemedim büyük bardakta Kinley içtim.

Aktiviteler: Bugün hava çok soğuktu dışarı çıkamadık, ev içinde kızı oynat, evi topla, yemek yap gibi aktiviteler.

dipin notu: Bu yazılar yukarıda yazılan tarihin değil, bir gün öncesinin oluyor, ertesi sabah yazıyorum çünkü ;)


2 comments:

  1. yaa evet sen sütüne de dikkat et.
    bir site vardı bilmem bilir misin?
    taylan kümelinin kızının zayıflama sitesi.
    doğumda epeyce kilo almış o da.
    sonra annesinin hazırladığı diyeti yapıyordu.
    ve kız istediği kiloya düştü. hem de bunu emzirirken yaptı.
    http://eskikilomadonuyorum.wordpress.com/

    site bu. bayağı faydalı bilgiler ve listeler var aslında.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hemen bakıcam siteye aslında ben de daha az yiyordum diyet öncesi ama yiyince tam yiyordum herhalde, bu azalma ondan mı yoksa doğal sürec mi anlayamadım tam bazen arada azalıyordu çünkü

      Delete