16/10/2012

8. gün bir hafta bitti bile

Bu sabah (aslında dün sabah) tartılmadım çünkü erkenden yabancılar polisine gitmemiz gerekiyordu. Ben uyur uyanık halde ike kocacım içerde kahvaltı etmiş bana da bir tabak bırakmış yanıma. Dünden kalan birkaç poğaca ve bir dilim peynirli reçelli ekmek. Çıkmadan hızlıca reçelli ekmeği yedim ve yola düştük.

Günün diğer kalanı da bu düzensizlikten nasibini alacaktı ki son anda toparladık. Hafta sonu hafta içinde kurduğum tüm düzen bozulup tepetaklak oluyor ya düzeltmek birkaç günü alıyor. Bugün inşallah eski performansıma döneceğim

Dün neler yedim:
Sabah: reçelli ekmek bir ufak poğaça

Öğlen: Kabak yemeği, yoğurt, salata, 1 dilim ekmek

Ara: 1 elma

Akşam: 5 tane finger fish, 1 tabak mercimek çorbası, 1 tabak kabak yemeği, biraz salata ve sıfır ekmek :) Yanına bir bardak Vinea

Beyaz şarap ve kırmızı şarabın alkolsüz versiyonu vinea, süt yapan içeceklerdenmiş. Bu yüzden arada içiyorum.

Yatmadan önce: 1 bardak süt

Gece: birkaç ceviz

Günün aktvitesi: Hava çok kapalı ve bebek arabası da arabanın bagajınd akaldığından hep evdeydik.

Zeytinyağlı kabak:

1 adet soğanı salça ile kavurup, içine 1 orta boy patates ve 1 büyük boy kabak (TR de karşılığı 2 kabak) doğrayıp yarım fincan kadar pirinç ve su ilavesiyle pişiriyorum. İçine bolca dereotu da koyuyorum nefis oluyor. Kabakları artık hep bu şekilde yapıyorum, kızım bile yiyiyor :)

1 comment:

  1. seninle ayni kilodayiz..65 ile hamile kaldimve ve 5 ay oldu kizim dogali,seni tebrikliyorum cunku ben su an o gucu bulamiyorum kendimde.aslinda herseyden aliyosun gordugum kadariyla ama neticede adi DIYET iste :)

    ReplyDelete