21/10/2012

13. gün bu hafta pek etkin geçmedi

Hafta sonları ve eşimin evde olduğu diğer günler kızımın da benim de düzenimiz komple bozuluyor. Dün uyku saatleri şaştı çok neyse ki bugün daha iyi. Eşim kıymalı börek isteyince diyet yine bozulmuş oldu ne kadar az yesem de. Gerçi yağı falan çok az gelmiş, oldukça hafif olmuş börek.

Neler yedim:

Sabah: klasik kahvaltı

Öğlen: 1 muz, 1 tabak brüksel lahanası (muzu daha sonra parka gittiğimizde yedim)

Akşaüstü 5: 2-3 dilim börek, vinea.

Akşam: Biraz daha börek

Yatmadan önce: film seyrederken patlamış mısır.

Burda kese kağıdının içinde hazır şekilde satılıyor patlamamış mısırlar. Kese kağıdını mikrodalga fırına koyuyorsun 3-4 dakikada içi doluyor ve kağıttan yiyorsun, aynı sinemadaki gibi. Çok pratik olduğundan yemesi kolay ama pek sık alıp yapmıyorum

Günün aktivitesi: 2 saat park yürüyüşü. Önceki gün spordan ağrıyan yerlerim yüzünden çok yorgundum dün. Bir de börek için 7 tane yufka açtım ki spordan mı börekten mi bilmem bugün kollarım ağrıyor çok

No comments:

Post a Comment