15/10/2012

7. gün haftanın yüz karası

Bazı hafta sonları kocime poğaça yapıp onun kokusuyla uyandırırdım. Bu sefer o uyanmadan önce olmadı ama yine de yaptım, bayadır yememişti, özlemişti. Fazla yememeye karar vermiştim ve yemedim de ama daha sabahtan günün düzensiz olacağının sinyallerini vermiş oldu.

Sabah çok az poğaça yedim, öğlen dışarı çıktık, bir süre dolaşıp doğum yapan arkadaşıma gittik, bebeği gördük. Orda ikram edilen şeyi kalorili diye yemedim sadece çay içtim ama sabahtan akşamüstü 5 e kadar hiç birşey yememiş oldum. Üstelik bebeği sevmeye dalınca da acıkmadım. Kaş yapayım derken göz çıkardım.

Bu düzensizlikten akşam da nasibini aldı. Kızım her zamanki saatinde uyumadı ve akşam yemeği de çok geçe kaldı, öyle abuk subuk beslendiğim bir gün oldu bu gün.

Neler yedim:
Sabah: 3 minik poğaça, peynir, anne çayı, 1 tane tatlı (hediye götüreceğim tatlı koyduğum kaba sığmayıp bir tane artınca ona da midemde yer buluverdim:) )

Öğlen: Hiç bişey

Akşamüstü 5: Tabakta tavuk döner, ekmeksiz ve pilavsız, yanına Miranda (yedigün'ün slovak adı)

Akşam 9: 1 kase mercimek çorbası

Akşam 10: Elma, armut ve üzümden oluşan meyve çeşitlemesi.

Gece: Sabaha karşı birkaç badem.

Günün aktivitesi: Misafirlikte oturmak.

No comments:

Post a Comment