19/10/2012

11. gün bir önceki gün ne yediğini hatırlamak

Buraya önceki gün ne yediğimi yazıyorum ya, bütün gün bebeyle meşgulken hatırlamakta çok zorlanıyorum doğrusu. Bazen dolabı açıp içine bakıyorum mutlaka önceki günden kalanlar oluyor çünkü.

Diyet günlüğümde ilk kez boşluk oldu 10. günü yazamadım. Dün yazacaktım ama kızımın nedense bütün huysuzluğu üzerindeydi dün. Ne bilgisayar açabildim,  ne de yemek düzenime sadık kalabildim. Artık dişlerden midir, yoksa babası evde diye midir (1 gün evden çalışıyor) tüm düzenimiz alt üst oldu. Bugün bu saate kadar fena gitmedi çok şükür.

Önceki gün rutin beslenmemi sürdürdüm ama şuan hatırlayamıyorum. Aktivite olarak da 1,5 saatlik bir yürüyüş yapmıştık kızımla. Düne gelecek olursak

Sabah: Klasik kahvaltım (artık onlarca kez yazdım, peynir ekmek, çay yumurta vs)

Öğlen: Önceki günün akşamından kalan kıymalı patlıcan&patates musakka ve pilav, bol yoğurt.

Ara: 1 bardak kahveli süt

Akşamdan önce ara: Birkaç bisküvi (dışardaydık yemek yine gecikti :(  )

Akşam: Kalamar, soğan halkası ve patates kroketi fırında pişirdim, yanına soyalı salata. Ama yine kızımın huysuzluğuna denk geldik doğru dürüst yiyemedim bile.

Günün aktivitesi: sadece kuduruk bir bebe ile uğraşmaktan yorgunluktan geberdim ve bir de market alışverişi.

Bu hafta kilo verecek miyim bilmiyorum, bu zamana kadar pek bir düzensizdi, umarım hafta sonu toparlarız durumu.

No comments:

Post a Comment