12/10/2012

4. gün artık yeni bir saatim var: midem

Diyet yapanlar bilirler, sürekli aynı saatlerde yemeye alışınca bir süre sonra mide kendiliğinden o saatlerde alarm vermeye başlar. Bu metabolizmanın çalışmaya başladığının göstergesidir. İşte dün benim de mide saatim çalışmaya başladı tekrar. Öyle ki karnım acktığında saatin kaç olduğunu kestirebiliyorum.

Dün kızımın uyku saatleri şaşınca öğle yemeği gecikti. Aman bir acıktım bir acıktım. Yemek de yoktu zar zor izmir köfte yaptım. Hatta patates oturtma da diyebiliriz buna, çünkü aceleden köfteler parçalandı:)

Neden daha kolay birşey yapmadın diyebilirsiniz, iki gündür tavuk yemiştim sıra kırmızı etteydi ve evde de sadece kıyma vardı (hoş parça et olsaydı o daha uzun sürede pişerdi). Sebze yemeği de ayrıca yapmayayım diye izmir köfte yaptım bende.

Dünkü beslenme raporum:
Sabah: Yarım domates 1 yumurta ile yapılmış omlet, biraz peynir, 1 dilim ekmek, anne çayı.

Öğlen: 3 köfte birkaç patates ve biber ile izmir köfte, yoğurt, dünden kalan soya salatası.

Ara: Kızımın kalan kayısı püresi ve yarım mandalinası :) (mandalinanın suyunu sıkmıştım onu da içmedi ya neyse)

Akşam: Bir tabak sebze çorbası (geçen gün çok yapmışım hala bitmedi), yarım ekmek, izmir köfte, yine salata ve 2 kaşık yoğurtlu makarna (canım çok istemişti)

Yatmadan önce: Üzüm

Gece emzirme arası: kuru kayısı ve badem.

Günün aktivitesi: yine uyku saatleri sebebiyle dışarı çıkamadık bugün, evde dans ettik ve birazpilates topunda mekik çektim

Normal yaşantımda öğünlerimi çok hızlı yiyen biriydim. Bebek olunca bu hız daha da arttı. Yutuyordum resmen. Fakat kızım ek gıdaya geçtiğinden beri her öğünümde uyumuyorsa onu da yanıma oturtuyorum. Ona da ufak ufak beslerken eskisi kadar hızlı yiyemiyorum. Bu yüzden siz de benim gibi hızlı yiyorsanız bebeyle yemenizi tavsiye ederim:)

No comments:

Post a Comment