22/10/2012

14 gün, boşa mı geçti bir hafta

Bu sabah tartıldım kilom aynı gözüküyor (yada birkaç yüz gram verdim ama dijital olmayan tartıdan anlamıyorum). Bir hafta boşa geçmiş gibi hissediyorum. Tamam pek uyamadım ve çok az salata yedim sanki bu bana ders olsun. Yılbaşına doğru tr ye gideceğiz inşallah, o zamana kadar kayda değer bir zayıflama becerisi göstersem iyi olacak. Bu heves benim motivasyonum şimdilik. Bugünden itibaren yeniden toparlayacağım kendimi.

Dün neler yedim:

Sabah: klasik kahvaltı

Öğlen: 1 tabak brüksel lahanası, 1 tabak çorba, bir dilim ekmek

Akşam üstü: Çikolatalı bisküvi (yememem lazım ama canım tatlı istiyor)

Akşam: 1 tabak çorba, iki börek ve çay

Gece: biraz badem

Günün aktivitesi: 2 saatlik göl kenarında gezinti.

Bu hafta düzenli beslenmedim ama vücudum beslenme şekline de alışmış olabilir. Bu yüzden bir miktar değişiklik yapıp şaşırtacağım. Muhtemel pm dönemi yaklaştığı için akşamüstü ara öğününe bir adet sütlü tatlı, meyveli yoğurt, dondurma gibi bir tatlı ekleyip kaçamakları önlemeliyim.

No comments:

Post a Comment