09/10/2012

Start

Dün itibariyle üzerimdeki yüklerden kurtulmaya karar verdim. Aslında bir ay önce spora başlamıştım ama beslenmemde herhangi bir kısıtlama yapmamıştım süt meselesi sebebiyle. Baktım hiç bir ilerleme yok (ah pardon elbette daha enerjik ve atletik hissediyorum ama) kilolar aynen duruyor. Böylece eskiden doktor kontrolümde yaptığım diyeti yeniden uygulamaya karar verdim.

1. gün neler yedim
Sabah:1 yumurta, biraz beyaz, biraz kaşar peyniri, 5-6 dilim salatalık, 1 dilim ekmek, 1 fincan anne çayı.

Öğlen: 1 kase çorba, bir adet balık fileto, bir tabak salata

Ara: Kızımın kalan armudu ve biraz üzüm

Akşam: 1 kase çorba, 1 tabak et yemeği, 1 dilim ekmek, salata

Yatmadan önce : 1 elma

Gece emzirdikten sonra çok acıktım ve birkaç ceviz ve kuru kayısı 

1. gün aktivitesi:

Sadece 15-20 dakka kadar kızımı dışarda gezdirdim, evi süpürüp sildim, çamaşır astım :)

1 comment:

  1. abbboooww okurken yoruldum.
    güzel liste harbiden.
    ben de pazardan sebze filan aldım. biraz makarna pilav yerine sebze yemeği, salata yiyelim bakalım ne olacak.

    ReplyDelete