01/11/2012

#2, 1. gün kötü başlangıç :(

Önceki dönem diyetime bir gün ara verdim ama o gün aslında tam da olması gerektiği gibi beslenmiştim. O gün yeni diyet düzenimi kafamda oturtmaya çalıştım. Dün akşama kadar da gayet güzel gitmişti. Sadece erkene çektiğim akşam yemeği saati, market alışverişi sebebiyle gecikince ve kolay yemek olarak finger fish ve patates yapınca düzen bozuldu.

Dün neler yedim.

Kalkınca: 1 bardak limonlu su, 1 kuru incir, biraz ceviz

Kahvaltı: yumurta peynir anne çayı biraz zeytin ve ekmekten oluşan klasik kahvaltım

Öğlen: Önceki günden kalan izmir köfte (3 köfte ile) ve roka salatası

Ara: 1 muz

Akşam: 1 tanak domates çorbası (çok az ekmekle), 5 finger fish, fırın patates kızartması (dondurulmuş patateslerin fırın için olanları var onlardan), biraz izmir köfte (kalanların bitmesi gerekiyordu), 50cl alkolsüz bira.

Günün aktivitesi: sadece market ziyareti :(


No comments:

Post a Comment