24/10/2012

15. gün bu hafta azimliyim

Pazartesi günü güzel başladı diyetim. Mümkün olduğunca uydum diyete. Sık salata yemem lazım ama çoğunlukla hazırlamak çok zor geliyor. Yaptığım zaman fazla yapıp, yağ tuz vs eklemeden bir saklama kabında ayırıyorum ve dolaba koyuyorum. Genelde hiç bir değişiklik olmadan kalıyor.

Pazt sabahı yine yabancılar polisine gitmek gerekti

Sabah 6,30 da bir dilim reçelli ekmek.

saat 11 de: klasik kahvaltı

Öğlen: 5 tane finger fish, bol salata

Akşam üstü: evde tatlı bişey bulmadım, sütlü tatlı da yapamadım, 2-3 tane çikolatalı büskivi

Akşam: 1 tabaj sebzeli tavuk çorbası, fırında tavuk yemeği (bezelye havuç mantar patates ile), birazcık salçalı makarna.

Yatmadan önce: 1 dilim pomelo meyvesi.

Günün aktivitesi: evin etrafında 40 dakka kadar bebek arabasıyla yürüyüş.


No comments:

Post a Comment