26/10/2012

18. gün tartıda azalma gördüm sanki

Dün sabah uyanınca kendimi hafif hissettim, bir çıkayım bakalım dedim zamanı gelmediği halde. Bir de ne göreyim 70,5 gözlerime inanamadım ama tekrar tekrar da kontrol etmedim, sevincim kursağımda kalmasın diye. Pazt yine tartılırım.

Birkaç saat sonra da günlerdir tatlı yememe vesile olan misafir gelince geçen hafta neden kilo vermediğimi de anladım. Bu dönemlerde vücudumda ödem oluyor, belki pazartesiye kadar bu ödem de gider ve hedeflediğim 70 kg a ulaşırım diye hayal ediyorum.

Dün neler yedim:

Sabah: klasik kahvaltı

Öğlen: big mac menü

Akşamüstü: kızımın içmediği çorbası

Akşam: 1 tabak çorba (içine biraz ekmek doğranmış), 1 tabak içinde taze fasulye ve bulgur (yarım yarım)

Yatmadan önce:  çikolatalı pirinç patlakları ve kahve

Günün aktivitesi: sadece doktora gidip geldik, az yürüdüm hava da çok soğuktu dışarı çıkmadık.

Bu hafta spor da yapamamış oldum. Hafta sonu gitmeyi planlıyorum bir aksilik çıkmazsa. Beraber çalıştığımız hocamla tek dersimiz kaldı, sonra eve daha yakın bir spor salonuna gitmek istiyorum. Kızım babasıyla beni dışarda arabada bekliyordu, yakın bir yer bulursam evde bekleyebilirler.

Öğlen big mac yiyerek abartmış oldum ama çok etkilediğini sanmıyorum. Çünkü bir dönem bir arkadaşımla beraber abartmıştık ve neredeyse her gün mac donaldsdan bir menü yedik ve ben kilo verdim. MD diyeti diyorum ben ona :)

No comments:

Post a Comment