21/10/2012

12. gün, yeni tutkum spor

Normalde bir gün arayla yazıyorum ama dün yine yazamadım, bugün dün ve önceki günü yazacağım.

Diyetin 12. günü Cuma günü spor dersim vardı yine. Daha önceleri kendi başıma evde çeşit çeşit yapmış olmama rağmen spor yapmayı eğlenceli bulmuyordum. Hatta okulda bir hocam vardı spora düşkün, anlatırken bile heyecanı sözlerine öyle çok yansırdı ki, onu dinlerken çok heveslenirdim. Spor salonuna gitmeye başladıktan sonra (İstanbulda kaç kere niyetlensem de gidememiştim) sporu çok sevebileceğimi anladım. Ama spor salonunda yapılmak kaydıyla.

İnsan müthiş motive oluyor orda. Tabi aletler de işi kolaylaştırıyor. Fonda çalan müzik enerji veriyor. Öyle ki artık bir saatin nasıl geçtiğini anlamıyorum. Genelde akşamüstü gittiğim için bazı günler gitmeden önce ay çok yorgunum, hiç halim yok desem de, spordan sonra öyle enerjik oluyorum ki yerimde duramıyorum. Bu adrenalin halleri çok hoşuma gitmeye başladı, uzun süre devam etmek istiyorum

Neler yedim:

Sabah: klasik kahvaltı

Öğleden önce 1 muz

Öğlen: Balkabağı çorbası, kalan sebze yemeği, yoğurt

Ara:Meyve

Akşam: Pizza ve çorba.

Günün aktivitesi gündüz 1,5 saatlik yürüyüş, akşamüstü 1 saatlik spor salonunda spor.

No comments:

Post a Comment