07/12/2012

#3, 7. gün bir haftada 1 kg

Geçen gün de yazmıştım zayıfladığımı, bu sabah yine tartıldım aynı çıktı. 1 haftada 1 kilo vermişim yuppi. İnşallah bir sonraki hafta da böyle olur. Diyet yapmadığım bir ay boyunca tartıda sürekli 70 rakamını gördükten sonra artık 60 lı rakamlara gelmek çok iyi hissettiriyor.

Dün neler yedim
Su
Kahvaltı, 1 dilim ekmekle
Öğlen: 1 tabak çorba, dünden kalan yarım tabak nişastalı tavuk ve makarna
Ara: ne yediğimi hatırlayamıyorum bir türlü, dün kandil simidi yapmıştım ondan olabilir
Akşam: 1 tabak çorba, yarım tabak sarımsaklı domatesli biber kızartması ve yarım tabak pilav. Hiç ekmek yemedim.
Yatmadan önce: yine kandil simidi.

Aktivite yok yine, hala evden çıkmadım günlerdir.

Dün kızıma yaptığım çorbanın tarifini vereyim, oldukça besleyici oldu. Artık ona yaptıklarımı çok miktarda yapıyorum hepimiz yiyoruz.

Yeşil Mercimekli Erişteli Çorba

Bir tencerede yeşil mercimekler haşlanırken, başka bir minik tencerede 1 adet küçük boy soğan ile, küçük bir parça eti (2 kuşbaşı et kadar) haşladım. Et ve soğanı rondodan geçirdikten sonra, mercimeklerin olduğu tencereye ilave ettim. İçine köy eriştesi, yoğurt ve çok az daha un, zeytinyağı ve tuz ekleyerek biraz daha karıştırarak pişirdim. Çok güzel oldu.

No comments:

Post a Comment