02/12/2012

#3, 2 gün keşke kocam hep evde olsa

Cuma günü eşim home office çalışıyordu, o evde olunca yemek yapabilmem daha kolay oluyor. Bir de geçiştirmemiş oluyorum çünkü ona da yemek lazım. Kendi başıma olunca yemek pişiremesem bile dert etmiyorum.

Dün ve önceki gün yeniden gündüzden yemek yapmaya başladım. Dün hatta eşimin uzun zamandır istediği hünkar beğendiyi bile yaptım. Çok nefis olmuştu. Tabi onu da dar zamanlarda parça parça yapmıştım ama eşim yemeği yiyince bu durumda bile bu kadar güzel yapabiliyorsun ya bravo dedi :)

Dün neler yedim:
Su (ama limon sıkmayı unuttum)
Kahvaltı (omlet, peynir,zeytin, biraz domates, reçel)
Öğlen: Mercimek çorbası, kalan nohut ve pilavdan biraz, yoğurt
Akşam üstü: Yine elmalı kurabiye
Akşam: Yayla çorbası, hünkar beğendi, közlenmiş patlıcan salatası, bir bardak alkolsüz biraz
Yatmadan önce: biraz kavrulmamış badem.

Günün aktivitesi ev aktivitesi, temizlik ve biraz markette gezinti.


No comments:

Post a Comment