02/12/2012

#3, 1. gün hızlı bir başlangıç

Bir önceki gün yeniden motive olmamla birlikte Cuma günü güzel bir başlangıç yaptım. Yine 2. kur için yazdığım programı uygulamaya karar verdim ama bir farkla, akşam yemeği saatini erteleyerek. Malesef ne kadar uğraşsam da o kadar erken yiyemiyoruz. Sabah yine suyumu içtim, gün içinde diyete uygun gittim. Sadece akşam yemeğini dışarıda çin lokantasında yiyince, biraz fazla kaçmış oldu ama çin yemeklerini ne kadar çok yerseniz yiyin nedense o çok şişmiş mide hissi oluşmuyor.

Ve ilk günde sütüm yeniden çoğaldı. Bu kadar mı etkili olur şaştım. Bu yüzden zayıflasam da zayıflamasam da özellikle kızım için sütüm artsın diye diyetime elimden geldiğince bağlı kalmaya kendime söz verdim.

Neler yedim

Kalkınca 1 bardak limonlu su
Klasik kahvaltım (son zamanlarda kahvaltım çok az oluyor, doğru dürüst yiyemiyorum) bir dilim ekmek çok az peynir falan.
Öğlen: etli nohut, pilav salata ve yoğurt hepsini büyük tabağa koydum o kadar.
Ara: yarım elma
Akşamüstü. yemeğe dışarı çıkacağımız için çok acıkmıştım evde kalmış olan bir dilim pizza
Akşam: 2 tabak çin yemeği, soslu tavuklar, sebzeler ve noddlelar.
Gece 12: 3 adet elmalı kurabiye (dayanamadım çok acıktım)

Günün aktivitesi sadece avm ye gidiş ve ordaki gezinti. Hava çok soğuk

No comments:

Post a Comment