30/11/2012

#2, gümbürtüye gitti

Ne zamandır yazamadım, diyet miyet kalmadı tabi. Bahanem çok kızım bir ayda 4 diş çıkardı, tüm düzen bozuldu. Ne kadar zorlansam da yeniden düzen yaratma konusunda daha sıkı tutmalıydım işi. Belki havalardan belki de motive edece şeyler bulmadığımdan boşverdim. Aslında doğru dürüst yemek bile yapamamıştım. Ne bulursan yeme şeklinde. Bir de kızım artık mama sandalyesinde oturmayı reddediyor, dolayısıyla ayak üstü atıştırmalardan ibaret oldu öğünlerim.

E tabi böyle olunca benim kilo vermem imkansız. Bin kere tecrübe ettiğim gibi sık sık ve düzenli beslendiğimde kilo veriyorum. Bu beslenme bozukluğu sütüme de yansıdı, önceki dönemdeki gibi sütlerim taşmıyor, hep vıcık vıcık göğüslerim. Hala var ve sanırım yetiyor ama dolu olduğunda içim daha rahat oluyor.

Akşam diğer bloguma gelen bir yorum üzerine yeniden heveslendim ve Türkiyeye gidişe son 18 gün kala birkaç kilo daha versem iyi olur dedim. Bugün yeniden başladım.

2 dönem böylece kazançsız şekilde geçti. Tek avuntum kilo almamış olmam. Belki de böylesi daha iyi oldu bilemiyorum, çünkü eski diyetisyenim de bir dönem incelme bir dönem koruma şeklinde ilerliyordu.

İlginç olan birşey var ki gün içinde ne zaman tartılırsam tartılayım kilo aynı çıkıyor. Normalde akşama doğru tartıldığımda sabah ile 1-2 kilo fark olurdu. Şimdi olmuyor. Bu gün içinde hiç yemek yemediğimin işareti olabilir mi acaba :)

Spora neredeyse hiç gidemedim, hava sürekli kapalı olduğundan her gün yütüyemedik. Velhasıl çoğunlukla aktivitelerim ev içi aktivitelerinden ibaret kaldı. Fakat kızım artık sürekli ayağa kalkmak ve yürümek istiyor, ben de onu tutup yürütürken epey bir efor sarfediyorum.

1 ay boşa gitmiş oldu fakat durmak yok. Bir de artık bu kiloları daha zor vereceğimin farkındaydım. Umarım şimdiki dönemde verebilirim. Önceliklerimi kendime hatırlatsam iyi olacak.

- İlk dönemdeki gibi kızımın ilk uykusunda yemekler pişecek hazır edilecek
- Salata yapmaya üşenilmeyecek
- Spora gitmeye üşenilmeyecek
- Her gün banyo yapacaktım metabolizma çalışsın diye, bir süre iyi gitti ama sonra yine boşladım. Her gün olmasa da bir gün arayla bozmadan banyo yapılacak.
- Aldığım ama hiç kullanmadığım korseler ev içinde giyilecek.

Nokta. Hadi bakalım yeni hedefim yeniden 2 kg.

1 comment:

  1. O yorumu yazan bendim sanirim :) her zaman yorum yazamasam da takipteyim. Dila dan 20 gun kucuk bir kizim var benim de. Cok sevgiler ve yeni hedefinizde basarilaar

    ReplyDelete