03/11/2012

#2, 3. gün yazmaya fırsat yok

Çarşamba diyete başladım, perşembe kocam cadılar bayramı nedeniyle evdeydi, cuma home office günüydü, cts ve pazar da evde olacak. Bu hafta 4 gün evde olması çok hoşuma gitse de o evdeyken tüm günlük rutinim bozuluyor, bundan bloglar da nasibini alıyor.

Bu yüzden bir gün arayla yazmaya devam edeyim. Şu anki diyet iyi gidiyor, hatta dün yine eşimin merakıyla tartıldım, 70 in altına inmişim. Nihayet 60 lı rakamları gördüğüme inanamıyorum. Çünkü dediğim gibi neredeyse en az iki yıl öncesinin kilosu bu.

Buraya kış geldi ve kışlık giysileri çıkardık çoktan. Geçen kış hamile olduğumdan birçok kıyafetimi giyemiyor, hep aynı şeyleri dönüp dönüp giyiyordum. Şimdi eski montlarımı kazaklarımı giymek çok hoşuma gitti. Eski olsalar da çok özlemişim :)

Dün neler yedim:

Sabah: Klasik kahvaltı, bu sefer çay yerine süt

Ara: 1 muz (çok acıkmıştım)

Öğlen: Kabak yemeği

Ara: İrmikli sütlü prenses tatlısı (bu tatlı çok süt yapıyor, iki gündür yiyorum yine sütler çoğaldı)

Akşam: 1 tabak brokoli çorbası, kuru fasulye ve pilav (yarım yarım bir tabak), bir bardak alkolsüz biraz, 0 ekmek.

Yatmadan önce: Yine irmik tatlısı

Günün aktivitesi: Kızımla dışarda yarım saatlik yürüyüş ve akşam avm de 45 dakikalık yürüyüş.

No comments:

Post a Comment