06/11/2012

#2, 6. gün, kocamla aramızdaki kara kedi:göbeğim

Ayaktayken birbirimize sarıldığımızda, tam kavuşmamıza engel olan bir göbeğim var(dı). Hala da var ama dün akşam sarıldığımızda kocim dedi ki göbeğin azalmış artık daha yakın durabiliyoruz :) Bu söz öyle bir motivasyon oldu ki bana, seni kovacağım pis kara kedi diye ant içtim. Yıllar sonra kocama yeniden kavuşacağım onu kovunca :)

Son bikaç gündür yine yemek yapmaya zaman ayıramıyorum, hep alel acele. Dün de hava feci karanlıktı içim daraldı. Şuan mis gibi güneş açtı, dışarı çıksak iyi olur ama bebek arabası da arabada kaldı, belki kucakta çıkarız biraz.

Dün neler yedim:
Kahvaltı öncesi öğün: birkaç gündür yapamadım ama su içtim iki koca bardak.

Kahvaltı: Klasik kahvaltım ama son günlerde onu da yapamıyorum doğru dürüst kızım artık mama sandalyesinde durmak istemiyor.

Öğlen: Kcaman bir salata, 6 parça tavuk nugget, 1 dilim ekmek

Ara: Kızımın yarım meyvesi, yarım muhallebisi falan

Akşam: Körili tavuk ve ıspanaklı pilav yine :) 1 bardak kinley, 1 bardak elma suyu, yarım dilim ekmek.

Yatmadan önce: 3 tane yulaflı bisküvi

Aktivite: hiç birşey :(

No comments:

Post a Comment