12/10/2013

Zayıflıyor muyum ne?

PEn son yazdığım yazıdan sonra yediklerime dikkat etmeye başladım. Ama öyle diyet yapar gibi değil. Zaten kızımdan  yemek yapmaya bile zor vakit buluyorum. Sadece önceden atılmasın diye yediğim kalan yiyecekleri yemekten vazgeçtim. Canım yemek istedikçe yedim kendimi aç bırakmadım, sofrada tıka basa yemeyi kestim, doyduysam daha yemek varsa bile yemedim, ekmeği hayatımdan tamamen çıkarmadım ama azalttım.

Son bir iki gündür kendimi biraz daha esnek hissediyordum. Bu sabah tartıldım 69 olmuşum yuppi. Bir daha nolur 70 li rakamlara çıkmayayım diye dua ediyorum.

Canım kocim de ikinci el kondüksiyon aletlerine bakıyor. Ortalama 100 euro civarında cross trainerlar varmış. Burada aylık spor salonu ücreti 50 euro. Gidebileceğimden emin olsam sorun değil de, slovakyada giderken biliyordum hiç bir zaman düzenli gidemiyordum. Orada ücret giriş sayısına göreydi, mesela 10 girişlik falan alıyordum. Bir ayda bitmese bile zarara gelmiyordu. Burada giriş ücreti değil aylık fiyat olunca benim durumun için çok risk taşıyor.

Zaten spor salonlarına bir süre devam ettiğim için ihtiyaçlarımı görebiliyorum. Salonda 1 saatlik çalışmanın ilk ve son 15 dakikasını kardiyo yapıyordum. Diğerleri ise kas çalıştırıcı egzersizler. Öyle midir gerçekten bilmiyorum ama kilo vermede asıl etkenin kardiyo egzersizleri olduğunu diğer aletlerin şekil vermek için ile yaradığını düşünüyorum. Bu sebeple benim için önce kilo vermem, sonra gerekirse sıkılaştırma uygulamam gerekli. Bu yüzden de evdeki bir kardiyo aletinin ilk etapta işimi göreceğini umuyorum.

3 comments:

  1. Teşekkürler paylaşım için ;)

    ReplyDelete
  2. devamını çok merak ediyorum açıkcası. neler oldu acaba. kilo verebildinmi..

    ReplyDelete
  3. Hurrah, that's what I was exploring for, what a information! present here at this weblog,
    thanks admin of this web site.

    ReplyDelete